ואלו הם המוסרים/המלשינים

למלשינים אל תהי תקוה

תעקר ותשבר ותמגר ותכניע  במהרה בימנו

מעשה הנבלה שהיה

כ’ טבת תשס”ח המאפיה המשיחית של  749 מנסים להשתלט על עוד חדר ע”י סילוק חיים ווילהלם מחדרו. קרוביו בקראון הייטס מנסים לעזור אך המשיחיסטים מביאים תגבורת ואז וילהלם קוראים לחברת השומרים.

הרוחות התלהטו המשיחיסטים מתגרים ביהודים ומתעמתים. נח ביליניצקי מוכן עם מצלמה לתעד את "אירוע" כאשר המשיחיסטים מרביצים והוא מתעד רק את החלק המפליל את השומרים .

לאחר מכן באו המוסר [מלשין] הראשי פול יובנר שר”י והסיע כמה סתומים לביה”ר קינגס קאונטי. וגם קרא למשטרה לביה”ר כדי ליצור דרמה. שם התלוננו על כאבים מדומים והרופא לפי עדותו רשם להם מרשם של אספירין ושילחם לדרכם הארוכה. . . אותו היובנר שנה קודם קיבל את הרשיון המיוחל לעריכת דין לאחר לא פחות מעשרים כשלונות במבחנים והוא החליט ללמד את השומרים "לקח" והתחיל במרץ רב יחד עם 4 המשיחיסטים (ישלם ה' להם) את המסירה נגד חברת השומרים. הוא הסיעם לתחנות משטרה ולמשרדי התביעה הכללית של פרקליטות מדינת ניו יארק עד שמשרד התובע של מחוז ברוקלין השתכנע שצריך להעמיד את השומרים לדין באשמת תקיפה ע”י כלי נשק שיש בו כדי להמית ועוד האשמות ס”ה 127 האשמות חמורות כנגד שישה מחברי השומרים .

כך הוא עבד כמעט שנתיים ימים וכמובן המוסרים אספו כסף עבור פעילות מבצעית שתממן את הטיסות לארה”ב להעיד בפני המשטרה וחבר המושבעים המורחב ובמשרדי התביעה. והפרייערים התורמים להם חושבים שאלו עוסקים בעבודת קודש של מסירת יהודים לעכו”ם.

עד שהגיע כ”ח חשון שנת 770 והמשפט התחיל . כמובן שהתביעה ניסו להגיע להסדר שהשומרים יודו באשמה ולא ירצו שום תקופת מאסר רק יקבלו על תנאי. אבל מי שאיננו אשם לא מודה באשמה.

וכך הגיעו 7 המשיחיסטים מוסרים להעיד בפני בית המשפט העליון של מדינת ניו יארק שהשומרים יואשמו בנסיון לרצח.

ראשון הדוברים ה”ה המוסר הראשי שוקי גור שר”י (עם כל הציוד הקסדה והדגל) העיד בבטחון רב כפי שהוכן ע”י יובנר ימ”ש איך שזה כביכול הרביץ ופלוני כביכול חבש כפפות עשויות ברזל וכמעט הרג ל”ע איזה משיחיסט מוסר.

במשך יום שלם העיד באנגלית רהוטה והסיפור היה נשמע מאד אמיתי ומסוגנן היטיב וכל זה מתוך חיוך על שפתיו בחשבו שהנה הפיגוע יצלח ושישה יהודים ישלחו לבית אסורים על 15 שנה היל”ת.

ואז ביום השני התחילה החקירה הנגדית ע”י שישה עו”ד בזה אחר זה ואז החיוך התחיל להימחק משפתי המוסר קימעה קימעה עד שהוצג במערומיו לעיני השופט והמושבעים וכל הנוכחים בבית המשפט שהיה מלא מפה לפה בחסידים שבאו לתמוך בחברי השומרים היו שם חסידים מקראון הייטס, בורו פארק, פלטבוש, ווילימסבורג .וגם כמובן כל עיתוני ניו יארק וגם גויים שנעזרו ע”י השומרים בעבר.

ואז הובא המוסר הבא אחריו בשם יצחק יעקב שץ שר”י (עם כל הציוד הקסדה והדגל) והסיפור חוזר על עצמו מספר סיפור מאד מפורט ואז מגיע חקירה נגדית ושוב החיוך נמחק והמוסר נראה במערומיו.

וכן היה הסיפור חוזר בעדותו של המוסר גבריאל ברונשטיין שר”י (עם כל הציוד הקסדה והדגל) עדות וחקירה נגדית וכמובן בחקירה הנגדית מתגלים השקרים עד שדמעות יורדים מעיני המחבל.

ולאחריו עולה  המוסר נח בליניצקי שהובא במיוחד עם אשתו הטריה מישראל וסיפר בכולל שהוא טס לארה”ב לכינוס השלוחים. והבליניצקי הזה ימ”ש שר”י (עם כל הציוד הקסדה, והדגל וגם דבר מלכות) שונא ישראל גדול הוא ומתוך חיוך ושמחה לאיד בלט הוא גם בין המחבלים המשיחיסטים ברשעותו.

אך כמובן גם הוא הועמד במערומיו עד שאחת הנכריות ששירתה בחבר המושבעים ביקשה מהשופט שחרור מאחר שכבר קיבלה החלטה שהם שקרנים והכל שקר. כזה רושם גדול עשה המוסר שהוא גם מנפגעי אביו  שפגע בכו”כ ילדי נה”ח וכפ”ח.

ולאחריו העיד המוסר אלקון משה גורפינקל (The Star Witness) שר”י ימ”ש (עם כל הציוד הקסדה והדגל) ושוב עדות מסודרת שמופרכת ע”י ההגנה עד שהשופט התבטא שבמשך 35 שנת כהונתו לא ראה מימיו חבורה כזאת של עדים שקרנים.

ולאחריו מגיע מוסר בשם שניאור רותם שר”י ימ”ש (עם כל הציוד הקסדה והדגל)  ושוב עדות אך עכשיו כבר רואים התפתלות מהרגע הראשון ונסיון להלך בין 5 שקרנים שהעידו לפניו וזו עבודה קשה במיוחד ונסיונו לא צולח וכבר בעדותו הישירה מתגלה כשקרן ובחקירה נגדית הוא מתגלה כבדיחה עלובה.

ואז מביאים את אחרון המוסרים איזה עלוב בשם שלום כהן שר”י ימ”ש (עם כל הציוד הקסדה והדגל). וגם הוא מנסה לספר איזה סיפור אך אפילו התובע אינו מאמין לו בכלום וחבריו מגיעים לשבת בין הצופים כדי לעודדו אך גם זה לא עזר לו במאומה והוא מוצג במערומיו.

ביום שגמרו המוסרים להעיד פנה השופט לעבר התביעה בשאלה כמה עדים הם מתכוננים להציג והם ענו שנשאר רק הרופא שטיפל במוסרים בחדר מיון והשוטר שניהל את החקירה נגד השומרים וביצע את מעצרם ב-כ”ו טבת תשס”ח .

ואז השופט פנה לעבר ההגנה ושאל האם הם מתכוונים להציג עדים? והמליץ שאין להם צורך בעדויות.

ולמחרת העיד הרופא ערל ממוצא קריבי אך נחמד וישר הוא סיפר שככל הנראה לעיניו באו כמה מוסרים באמצע הלילה לבית הרפואה בעת שהוא היה תורן במיון ולא נראה שהם פצועים רק איזה שריטות אולי והוא שלחם לצילומים שלא הראו שום נזק פיזי אך גם לא הראו שיש מח בקדקדם.

ולאחריו סיפר השוטר שקיבל טלפון מפול יובנר ימ”ש שר”י שהציג את עצמו כמתורגמן שיביא את המוסרים לספר את סיפורם. והשוטר הגיע לבית היובנר בשבת פרשת וארא וגבה עדות ראשונה מהמוסר שניאור רותם שר”י בעצם יום השבת שהרי מסירה דוחה שבת.

ובימים שאח”כ הוא הביא לתחנת המשטרה את יתר המוסרים והם גם סיפרו מעשיות והוא השוטר המליץ לסגור את התיק. אך יובנר שר”י הפעיל קשרים ע”י חנינה שפירלין והמויסר הידוע דב הייקינד ועוד כל מיני מוסרים שניצלו את הקשרים במימשל וכך התיק הגיע לידי תביעה. לאחר סיום שלב העדויות ביקשו העו”ד של השומרים שהשופט יבטל את כל האישומים ויוציא את השומרים זכאים אך השופט נענה רק חלקית וביטל מכתב האישום את האישומים החמורים. והשאיר את האישומים הקלים יותר לחבר המושבעים להחליט.

ואז הגיע שלב הסיכומים עד שביום שלישי כ”א כסלו השופט העביר לידי חבר המושבעים את שרביט ההחלטה וביום כ”ב כסלו דידן נצח חבר המושבעים שהיה מורכב מחמישה גברים ושבע נשים כולם נכרים החליטו לזכות חמישה שומרים מכל אשמה ואת ראש השומרים זיכו רק משישה אישומים ומצאו אותו אשם בתקיפה מדרגה שלישית (גם זה לא בצדק, והוגש עירור). וכנראה שהגוי לא יכול לפרגן לזכות יהודים במאת האחוזים אך לגבי החוק יש ביד השופט אפשרות גם לבטל אשמה קטנה זו שהרי אם העדות לא אמינה אי אפשר להאמין לפרט מסוים לפי חוקי ארה”ב. אך זהו עדיין חזון למועד.

זהו הענין בקיצור גדול .

ועכשיו מודים עם ישראל לקב”ה שלא עזב את עמו והצילנו מהפיגוע המלשינים

ומתפללים בכל יום ויום את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח.

מצוה לפרסם – לחץ כאן בשביל פוסטרים להדפיס ולהפיץ

The URI to TrackBack this entry is: https://mosrim.wordpress.com/2010/01/17/%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%95-%d7%94%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%9d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 תגובותכתיבת תגובה

  1. לכל בני ישראל לא יחרץ כלב לשונו

  2. שלום!

    קוראים לי זלמן. והחלטתי לספר לגולשים מה שראיתי בבית המשפט. ולמותר לציין שב"ה יד החסידים על העליונה ומה שרצו המוסרים האלו לעשות ב"ה לא קרה. ויקויים בהם מה שנכתב גבי עדים זוממים שמה שרצו לעשות לאחיהם, יקרה להם.

    החלטתי ללכת פעם ראשונה לבית המשפט. זה היה ביום שני בשבוע, בשבוע השני למשפט. בשעה שתיים בצהרים. ברצוני לציין שאף פעם לא הייתי בבית משפט, ואף פעם לא שמעתי על בית משפט. ככה שבאופן כללי זה היה די מוזר שנכנסתי לבנין בית המשפט העליון של מדינת ניו יורק, שבארה"ב 320 ג'יי סטריט. בדיקות ביטחוניות מדוקדקות ממש כמו בשדה התעופה. עולים לקומה השניה נכנסים, בכניסה ספסלים של הקהל, אחריהם מצד ימין ספסל הנאשמים יחד עם סנגוריהם. מצד שמאל דוכן התביעה. לשמאלה מהדוכן מושב חבר המושבעים חמישה עשר במספר. שנים עשר לחבר המושבעים, ועוד שלשה אקסטרה במקרה שאחד מהמושבעים צריך לעזוב. מקדימה יושב השופט. השופט טומיי, ושני עוזריו אחד מכל צד, ולא נשכח את המסך שנמצא על הקיר מצד ימין שעליו יוקרן הסרט, הכל כך מדובר.

    נכנס השופט. השופט טומיי נראה בגיל העמידה, איטלקי קשוח, שאף פעם לא הפריע לו להרים את קולו במשך המשפט. נציין שהשופט שופט מקרים רצינים כמו רצח, אונס, ומאפיות, מדי יום ביומו. הוא לא ציפה לכזה שעשוע, והיה רוב הזמן די משועמם. בכניסת השופט הנאשמים והתביעה נעמדים. הנאשמים שישה במספר כולם עם זקן ממש כמו כל חבדניק ממוצע, מחויטים, אנשים רגילים ששלשה מהם אברכים בעלי משפחות, שרק בגלל שרצו לעזור ליהודים נקראו להישפט והוצרכו לעזוב את כל עיסוקם ועבודתם. ומאושמים בנסיון לרצח, ועל כל אחד מהם תלוי עונש של חמישה עשר שנה בכלא. השופט מתיישב, הנאשמים והתביעה מתישבים. השופט שואל את התובע הראשי מר שטיין, שנראה בגובה ממוצע, קירח קצת, עם אף ארוך, וזקן קטנטן, נראה בדיוק כמו היהודון החנפן, והחמדן, שהנאצים ימ"ש, היו אוהבים לצחוק בקריקטורות שלהם על היהודים. השופט שואל אותו כמה זמן תושלם העדות של ש"ץ, תקח רק כמה דקות עונה מר שטיין. (כמה דקות מספיק לו לנסות להשים יהודים בכלא). ונציין שהוא השתדל יותר מהרגיל לעשות את עבודתו נאמנה. ממש בקנאות.

    מכניסים את חבר המושבעים, חמישה עשר במספר, ממש קהל מגוון שרואים כשיוצאים לרחוב ניו יורקי ממוצע כמה לבנים, שחורים, היספנים, הרוב נשים, רק לא יהודים. היה רק יהודי אחד (לא חובש כיפה), שהיה אקסטרה ולא בגדר חבר, בחבר המושבעים. עוזר השופט נעמד, בנאדם מבוגר ממושקף שער אפרורי תמיד עם סוודר, שואל אם כולם מוכנים (ההגנה, התביעה, וחבר המושבעים). כולם עונים שמוכנים, השופט שולח את השוטר להביא את העד השני במשפט מר ש"ץ.

    נכנס אדון ש"ץ. בחור צעיר, ברי, (נראה שקם לא מזמן כמו כל בחור "בקבוצה", השעה הייתה שתיים בצהרים). ממושקף, כובע מצ'וקמק כמו כל משחיסט, וחליפה רגילה (מעניין מי קנה לו), מכנסים 100% כותנה, ונעלי ספורט. צפתי אמיתי. לא היה נראה שהיה עליו נסיון לרצח שנתיים קודם לכן.

    שמו הפרטי הוא יעקב, אשתדל לא לציין את שמו הפרטי אני חושב שסבו שעליו הוא קרוי יעקב אבינו מתבייש בו ולכן אזכיר אותו רק בשם המשפחה, בן שסרח בושה עליו ועל משפחתו. חוזרים למשפט מזכירים לו שהוא עדיין תחת השבועה שלו מאמש, והוא חייב להגיד רק את האמת. מר שטיין ניגש לעברו ושואל אותו מה קרה אחרי שהמשטרה הגיעה, הוא ענה שהוא קיבל מחוץ לפנימיה מכות מכולם, מכל ששת הנאשמים, והצביעה על כל מי שעשה לו, ומה עשה לו, ממש כמו בכיתה אלף. תם שלב העדות. מתחיל שלב ההעדות הנגדית. המשך יבוא………….

  3. ובימים שאח”כ הוא הביא לתחנת המשטרה את יתר המחבלים והם גם סיפרו מעשיות והוא השוטר המליץ לסגור את התיק. אך יובנר שר”י הפעיל קשרים ע”י חנינה שפירלין והמויסר הידוע דב הייקינד ועוד כל מיני מוסרים שניצלו את הקשרים במימשל וכך התיק הגיע לידי תביעה

    תמונה אחת שווה אלף מילים
    התמונות ידברו בעד עצמם
    קראון הייטס: התובע של ברוקלין ביקר במשרדי ועד הקהל
    http://collive.com/show_news.rtx?id=5685&hl=chanina+sperlin

    http://collive.com/show_news.rtx?id=5686&hl=chanina+sperlin

    http://collive.com/show_news.rtx?id=4136&hl=chanina+sperlin

    http://collive.com/show_news.rtx?id=2541&hl=chanina+sperlin

    http://collive.com/show_news.rtx?id=1337&hl=chanina+sperlin

    http://collive.com/show_news.rtx?id=346&hl=chanina+sperlin

    http://collive.com/show_news.rtx?id=320&hl=chanina+sperlin

    http://chabad.info/index.php?url=article_en&id=16153

    על הנסים ועל הפורקן ועל הגבורות ועל התשועות ועל המלחמות ועל הנפלאות
    שעשית לאבותינו בימים ההם בזמן הזה

    בימי מתתיהו בן יוחנן כהן גדול גדול חשמונאי ובניו כשעמדה מלכות יון
    הרשעה על עמך ישראל להשכיחם תורתך ולהעבירם מחוקי רצונך
    ואתה ברחמיך הרבים עמדת להם בעת צרתם, רבת את ריבם, דנת את
    דינם, נקמת את נקמתם, מסרת גבורים ביד חלשים ורבים ביד מעטים
    וטמאים ביד טהורים ורשעים ביד צדיקים וזדים ביד עוסקי תורתך
    ולך עשית שם גדול וקדוש בעולמך ולעמך ישראל עשית תשועה
    גדולה ופרקן כהיום הזה : ואחר כן באו בניך לדביר ביתך ופנו את
    היכלך וטהרו את מקדשך והדליקו נרות בחצרות קדשך וקבעו שמונת
    .ימי חנכה אלו להודות ולהלל לשמך הגדול

    • אני מאמין באלוקים ואני בטוח שאותם מוסרים מלשינים לא תהיה להם תקווה והם יקבלו כבר את העונש שלהם אמן

  4. […] דשכונת קראון הייטס "פול יובנר הפעיל קשרים ע”י חנינה שפירלין והמויסר הידוע דב […]

  5. It is a mitzva to publicize the names and addresses of Jewish mosrim and their supporters, in order for Jews to know from whom to stay away. Whoever knows of a moser that hasn't repented, it is forbidden to assist him in any way until he repents.

    No Jew, even if he is a rabbi or leader, is allowed to permit other Jews to go to non-Jewish court before summoning the other party to Beis Din, without following the procedure as described above (paragraph 2). Just as no rabbi or leader can allow the worship of avoda zora or the desecration of Shabbos, likewise permitting Jews to go to non-Jewish court is prohibited. If one did so, he is considered a "machtei es horabim" (one who causes other to sin) and is required to be excommunicated.

  6. פתחתי את הדלת בשקט לחדר בבית המשפט כמעט חושש להיראות; להפתיע הנוכחי שלי היה מלא חב"דנקים שבאו לתמוך בחברי השומרים. באתי לבית המשפט היום, כי שמעתי שהיום הולכים לשחק את "הוידאו".

    ראה מעל שניתיים ראינו על רבות של אתרי שנאה שזה "הוידאו" מוכיח את התוקפנות ואת שונאת השומרים אל הצפתים, ומוכיח שהשומרים נכנסו ל749 מתוך כוונה לפגוע.

    אם רק הייתי יכול להראות לכם את וידאו זה … כי אתם חייבים לראות בעצמכם. זה לא מראה או מהוכיח לא אחת מהטענות של המוסרים, הוידאו מראה רק את ההפך, מראה שלה השומרים דחפו, מרשים, מתנפלים, ומשכו משקפיים וכו' אלה רואים בדיוק ההיפך.

  7. י. כל הפורשין מדרכי צבור והם האנשים שפרקו עול המצות מעל צוארן ואין נכללין בכלל ישראל בעשיית המצות ובכבוד המועדות וישיבת בתי כנסיות ובתי מדרשות אלא הרי הן כבני חורין לעצמן [כשאר האומות] וכן האפיקורוסין [והמומרים] והמוסרין כל אלו אין מתאבלין עליהן אלא אחיהם ושאר קרוביהם לובשין לבנים ומתעטפים לבנים ואוכלים ושותים ושמחים שהרי אבדו שונאיו של הקב"ה ועליהם הכתוב אומר הלא משנאיך ה' אשנא:

    HILCHOT EVEL
    Chapter 1
    Halacha 10

    We do not conduct mourning rites for all those who deviate from the path of the community, i.e., people who throw off the yoke of the mitzvot from their necks and do not join together with the Jewish people in the observance of the mitzvot, the honoring of the festivals, or the attendance of synagogues and houses of study. Instead, they are like free and independent people like the other nations. Similarly, we do not mourn for heretics, apostates, and people who inform on Jews to the gentiles. Instead, their brothers and their other relatives wear white clothes, robe themselves in white, eat, drink, and celebrate for the enemies of the Holy One, blessed be He, have perished. Concerning them, Psalms139:21 states: "Those who hate You, O God, will I hate."


כתיבת תגובה